Bilinç akış tekniği ile yazılmış, Hint toplumundaki sınıfları çok iyi vurguladığını düşündüğüm bir kitaptır. Babanın zalimliği, aile bireylerinin şiddeti kanıksamışlığı, sınıfsal farklılıklar nedeniyle asla bir araya gelemeyecek iki kişinin imkansız aşkı. Bütün bunları Arundati Roy çok etkili bir şekilde bu kitapta dile getirmiştir. Özellikle okumanın yanı sıra yazmaya merakı olanlara kitap eminim çok yaratıcı ve ilham verici gelecektir. Okunmasını mutlaka önerdiğim bir eserdir. Yazar, bir aktivisttir. Bu roman henüz yenisini yazmadıysa tek romanıdır. Bilindiği gibi dünyada yüzyıllardır süre gelen sınıf ayrımlarının en katı uygulandığı ülke Hindistan'dır. Yazar, bu acımasız sınıf ayrımına dikkat çekmek üzere bu romanı kaleme almıştır. Aysima hanım bu romanı biraz zaman geçtikten sonra yeniden okuma imkanınız olursa eminim daha farklı değerlendirebilirsiniz. saygılarımla.
merhaba yorumunuzun üstüne 4 sene geçmiş. Geçen sene tavsiyeniz üzerine tekrar okumuştum. 1000kitap’a uzun süredir girmiyorum. Sonradan okuduğumda büyük oranda bakış açım değişti. Size hak verdim. İyi günler diliyorum...