Beni etkiledi. Zaten hesse’yi oldum olası severdim.İlk okuduğum kitabı bu değildi genellikle en çok bilinen bu olduğundan sanıyorum ki, insanlar siddharta ile Hesse’yi tanıyor. Her insanın kendine pay biçebileceği bir şeylerin bu kitapta olduğunu düşünüyorum.