5/10
·280 syf.··
2014 37. kitabı
İlk kitaba göre yazar dilini geliştirmiş diye düşünüyorum. Adam'ın yaşadığı psikolojik durumları gayet iyi yansıttı okurken keyif aldım ama kitabın bazı yerlerinde sıkıldım. Ayrıca bana Before Sunset filmini hatırlattı izleyenler bilir. Hmm sonuç olarak dil olarak 1. kitaptan daha iyi ama konu olarak iyi diyemeyeceğim. 3. kitabın geleceğini buradaki yorumlardan öğrendim oysaki ben bitti hikaye diyordum. 3. kitapta evli mutlu çocukluya bağlarsa birden klişe haline gelecektir umarım yazar bu hatayı yapmaz.
Edebiyat
Sen GittiğindeGayle Forman · Pegasus Yayınları · 20131,116 okunma
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.