Hayat, başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes, kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. acı olansa; insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı. aslına bakılırsa, insan; tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu. Kader; insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu...