·400 syf.····Okunma: 02 Ocak 2021 16:52 Muhteşem!
Sona yaklaştıkça üzüldüğüm ama bitirip her şeyi açığa kavuşturmak için de can attığım bir kitap. Okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile. "Ben kitap okumam" diyen en inatçı kişinin bile elinden düşüremeyeceği türden. Kitap kanayan yaralarımızı haykırıyor, çocuk tacizini ve insanlara bunu yaptıran travmalarının yanı sıra mültecilerin yaşadıklarına da değiniyor. Sürükleyici anlatımı ve çarpıcı olay örgüsüyle mutlaka okunması gereken bir kitap.