-Kadına şiddet tüm insanlığa şiddettir.-
-Kadına şiddet,
en çirkin medeniyet ayıbıdır.-
.
-Hiçbir kadın cenneti bulmak için,
Erkeğin cehennemine katlanmak zorunda değildir.-
.
-Rengarenk dünyada bir kadın asla siyahlara bürünmez, onun dünyasını karartmışlardır.-
Bu bataklığın suyu da çamuru da;
-Delikanlılıkla elikanlılığı bir tutan.-
-Her şeye hakkı/m var koca zihniyeti ile
-Namus etiketini sadece kadınların alnına yapıştıran, namusu apış arasına sıkıştıran,
-Ve bunca kötülük dururken, öpüşmeyi ayıba, sevişmeyi ahlaksızlığa yakıştıran zihniyetten gelir.-
-Kadını,
Kız iken babasına,
Evliyken kocasına,
Yaşlanınca oğluna bağımlı hale getiren düzenden gelir.-
-Erkek egemen düzen kadını, ya ayakta kalma, ya da hayatta kalma mücadelesinin tam ortasına atmıştır.-
.
Bazıları,
Kadını varlığında değil, sadece yokluğunda fark eder.-
-Onların gözünde kadının çörek otu kadar kıymeti yoktur.-
-Bu ülkede,
ulu orta gülmek yasak, ölmek serbesttir kadınlara.-
Bazı hasta zihinli erkekler, asırlardır kadını kendilerinin duygusal işçisi, evlerinin bekçisi, toplumun günah keçisi olarak görüyor.
Kadını toprak sanıp, iliklerine kadar sömürüyor.
Kadına stres topu, mutfak robotu, cinsel obje muamelesi çekiyor.
.
Bazıları,
delikanlılığı elikanlılık sanıp, kadını kırmızıya boyuyor.-
(-Kadınların namusu, namussuzlara mı kaldı?-)
Yarattıkları öfke, nefret ve korku ortamında,
Kadınlara esaret yaşamı sürdürülüyor.
Kadınlar dövülüyor, sövülüyor, kovuluyor, ya da vurulup öldürülüyor.
.
Sadece fiziksel şiddetle değil,
Zihinsel ve duygusal istismarla
defalarca bıçaklanmalarına rağmen,
Yaralarını gösteremiyor kadınlar,
Ruhen yıkık bir harabeye döndürülüyor.
Ve maalesef,
-Bize en yakın olanlar, en keskin bıçağı elinde tutanlar oluyor,
Sen onun saçının teline kıyamazken, o senin canına kıyıyor.
Çoğu kadın kendini,
Hep yakalanmak istenen bir kuş gibi hissediyor.
Oysa kafeslere göre degil kadın,
En az erkek kadar özgürlüğü hakkediyor.
Sevgi kelepçe değil, kanattır.
-Zaten sevgi özgürlüktür, bir pranga degil.-
-Şiddetin olduğu yerde sevgi olmaz.-
-Evlilik güç gösterisi, ego savaşı değildir.-
-Mutlu evlilikte üstünlük savaşı yoktur, kıskanmak yerine güvenmek vardır.-
Kaldı ki evlilik bir kafeste esir hayatı yaşamak da değildir.
Evlendik diye, başımıza heykel dikmiyoruz.
Esiri değildir kimse kimsenin,
Kadını erkeğe, erkeği kadına köle etmiyoruz.
Acısıyla tatlısıyla hayat müşterek
Ekmek gibi dilimleyip paylaşmak gerek.
Ne diyor Kadınlar…:
Ahh adam olamamış erkekler ah, delik deşik olduk.
Siz öldürmekten yorulmadınız mı?
biz ölmekten yorulduk.
Hayalleri peşinde koşmaktan başka,
Ne yaptı size bu şiddet uyguladığınız kadınlar?
.
Yapmayın...!
-Kadına şiddet tüm insanlığa şiddettir.-
Sevdiğin kadın için cenneti yeryüzüne getireceğinize,
Ayaklarının altına cennet serili kadına,
Cehennemi yaşatıyorsunuz.
-Hiç bir kadın cenneti bulmak için, erkeğin cehennemine katlanmak zorunda değildir.-
-Kadının kan gurubu dövülmek değil sevilmektir.-
Zorbalık üzerine hayat inşa edilmez.
-Kadın, erkeğin satranç taşı da değildir.-
Zorla ne nefret ettirebilirsiniz ne de sevdirebilirsiniz.
.
-Bir kadın için en acısı,
Sevdiği adamın, eli bıçaklı katili çıkmasıdır.-
Oysa sevgi ne acı çekmek ne de acı çektirmektir.
Hem unutmayın ki...!
-Her kadın bir şiirdir, her adam okuyamaz.-
-Bir kadının yüreğinde doğup yüreğinde ölmek,
her adama nasip olmaz.-
.
Mazlumun çığlığını serçeler taşır,
Dört nala koşar şiddet gören kadının ahı, Arş-ı Âlâ’ya ulaşır.
Ve mutlaka tecelli eder ilahi adalet,
Bu vahşet er yâda geç yapanların ayağına dolaşır.
Çekip gidenlere bir bak, mezar taşları ne anlatır.