Zehra Dünya'da görüp görebileceğiniz en kıskanç karakterdir. Çevresindekiler gün geçtikçe bu kıskançlığın azalacağını düşünse de gün geçtikçe daha da şiddetlenen bir kıskançlığı vardır. Babası Şevket Bey'in yanında çalışan Suphi adındaki karakter de Zehra'yı biraz mutlu etmek onu mutlu etmek istiyor. Ama olaylar ilerledikçe bu bir aşka dönüşüyor. İlk defa bir kitaptaki ebeveyn bu 2 gencin aşkına karşı durmuyor. Zehra'nın babası da bu aşka çok istekli duruyor. Başarılı da oluyor ve evleniyorlar. Birbirlerine çok aşık olan bu 2 genç evlerinde mutlu huzurlu bir hayat sürüyorlar. Her gün aynı şekilde düzenli olarak yaşıyorlar. Suphi'nin annesi Münire Hanım'ın eve yardımcı olarak aldığı Cariye olan Sırrı Cemal'in eve gelmesiyle her şey alt üst oluyor. Zehra ve Suphi'nin aşklarına bir darbe geliyor. (( Buradan sonra spoiler vermeye başlayacağım. Eğer kitabı okumayıp okumak istiyorsanız lütfen buradan sonrasını okumayın)) Suphi Sırrı Cemal'in sessizlik ve sakinliğinden etkilenir. Zehra'nın kıskanç biri olmasından bıkar çünkü Zehra'nın tersi davranışta biriyle tanışır. Bu etkilenme yavaş yavaş aşka dönüşür.
Önce Sırrı Cemal çok farklı bir düşünce içerisindedir. "Ben hanımımla beyimin mutluluğunu bozuyorum bu evden gitmeliyim" diyor. Ama sonra yavaş yavaş O da Suphi'ye aşık olur. Ve hareketleri birden değişir. Çok şımarır ve kendini evin hanımı olarak görür. Zehra, Sırrı Cemal ve Suphi arasında üstü kapalı savaş var diyebiliriz. Daha sonra Suphi Sırrı Cemal'e bir ev tutar ve birlikte o evde yaşamaya başlar. Bu sırada Sırrı Cemal hamile kalır. Tabi Zehra intikam almak ister. Suphi'yi ayartması için biriyle anlaşır. Anlaştığı kişinin ismi Ürani'dir. Ürani bu konuda başarılı olur. Olaylar bu şekilde ilerlerken bir kaç ay sonra gazetede bir haber yayımlanır. İstasyon kenarındaki Pembe evde Sırrı Cemal adındaki bir hanımefendi kendini balkona bağladığı iple kendini asmıştır. Suphi'nin bundan hiç haberi olmaz. Bu şekilde ilerleyen bir kitap buradan sonrasını anlatmak istemiyorum. Ama gerçekten bayıldım 9. Sınıftan sonra tüm yaştaki kişiler okuyabilir bence!! Gerçekten çok sürükleyiciydi.