·59 syf.····Okunma: 03 Ocak 2021 21:12 Okurken; kimi zaman, acaba ne anlatıldığını anlamıyor muyum diye kendime sorular sorduğum bir roman. Ağır işleyen bir konu. Tam olarak bir konusu bile olmayabilir. Daha çok ana karakterin iç dünyasını, etrafına baktığında neler düşündüğünü görüyoruz romanda. Karmaşık düşünceler, kurgular. Ana karakterimiz bir sokakta yürür etrafına bakar ve uzun uzun çıkarımlar arasında savrulur.
Okurken bir keresinde "Ne çok düşündün be adam. Git artık gitmen gereken yere" dediğim de oldu. Belki de bu hissi verebilmesi de kitabın bir başarısıydı. Durağan ama garip bir hoşluğa sahip bir kitap. Güzel betimlemeler ve güzel şarkılar barındırıyor içerisinde.