10/10
·127 syf.··
2021 1. kitabı
"Biz onun için çalışırsak onun geleceğine inanıyorum ve bunun için çalışmak, fakirlik ve karanlık içinde bile olsa, zahmete değer. " Bu cümleyle noktalandı kitap. Ana fikrini açıkça belirtmiş. 2021 in ilk kitabı. Keşke daha önce okusaydım dediğim bir deneme. -Virginia Woolf' un en anlaşılır eseri fikrime göre. Su gibi akıp gitti sayfalar 3 saat içinde. -Tarihten alıntılara bolca yer vererek kadın ve erkeğin özellikle edebiyat anlamında eşitsizliğine ışık tutuyor. - Kitabın genelinde feminizm duyguları hakim ( Virgina woolf kendini feminist olarak tanımlamamıştır bu arada ) - Her satırda mükemmel haz aldım. Çizdim, tekrar okudum, tekrar tekrar okuyacağım. Bu kitabın asla eskiyeceğini düşünmüyorum. Yüzyıllar öncesinin sorunları ve zihniyeti günümüzde daha aza indirgenmiş olsa bile hala gözle görülecek seviyede var.
Edebiyat
Kendine Ait Bir OdaVirginia Woolf · İletişim Kitabevi · 202148,3bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.