İçimizdeki şeytan kitabını bitirdim: kitap hakkında bir kaç söz söylemek istiyorum. Kitap daha çok Macide ve Ömer’in aşkını ve yaşadıkları olayları anlatıyor. Tabi araya Bedri gibi konuyu etkileyen karakterler de yer alıyor. Kitabın ortalarına kadar durgun bir hikaye var ama gittikçe hareketlenmeye başlıyor. Özellikle 20.ci bölüm ve sonraları iyi idi (26.bölümden oluşuyor) Henüz okumadıysanız, aşka ve eski istanbula ilgi duyuyorsanız ilginizi çekecektir. Beni çok etkileyen bir kitap olmadı. Ama okuduktan sonra düşünüyorum ki, okuduğum için mutluyum ve tavsiye ederim.