Mesleğim gereği okumam gerektiğine inanarak başladığım kitaptı. Fakat kitabı okudukça kendimle ilgili çok şey buldum. Dili çok akıcı. Çocuklar için 0-6 yaş arasının ne kadar önemli olduğunu ve söylediğimiz bir incitici sözün bile onların hayatında nasıl iz bıraktığını anlıyorsunuz. Ve bence anne baba adaylarının kesinlikle okuması gereken bir kitap. Çocuk yetiştirmenin onu dünyaya getirip karnını doyurmaktan ibaret olmadığını anlayıp, ruhuna kalbine dokunarak ahlaklı, bilinçli çocuklar yetiştirmek dileğiyle.