"...Çünkü krallar kendilerini barış sanatının faydalarından çok savaş meselelerine adamışlardır... Sahip oldukları krallığı doğru dürüst yönetecekleri yerde her ne yolla olursa olsun yeni krallıklar edilmeyi kendilerine görev bilmişler"
Her yaştan insanın her sene mutlaka okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Her okuduğumda hala beni etkiler.