·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2021 20:22 Bu kitap için beklentim oldukça yüksekti. Evet kitabın konusu güzel fakat içerdiği cümleler bakımından biraz fazla uzatılmıştı. Olayları birbirine bağlama konusunda başarısız buldum. Kitapta en sevdiğim karakter Atticus karakteriydi. Babama çok benzettim özellikle :) çocuklarına her şeyi “olduğu” gibi yalan söylemeden anlatması çok hoşuma gitti. Kitap siyahilere yapılan haksızlıklar üzerine yazılmış. Ülkemizde neyseki böyle bir ayrımcılık yok. Amerika bu konuda maalesef çok cahil bir ülke. Genel olarak size pek çok şey katacak bir kitap olduğunu düşünüyorum. Anlatım olarak akıcı bulmadım.