·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2021 19:57 Romanda bazı noktalar kafama çok takılıyor ya kafam almıyor cidden birinin suçu olmadığı halde birine iftira atıp onun ölümüne neden olması ve katillerin hiç bir şekilde sorgu sualsiz kafalarının dikine gidip gözleri körelmişçesine içip içip bir insanı yok yere öldürmeleri ve çevredeki halkın bunu aldırış etmeyip göz göre göre hiçbirşey demeyerek gereksiz her cümlenin arkasına sığınarak bahanelerle bu cinayete göz yummaları cidden içler acınası bir olay romanı genel olarak beğenmeme rağmen yazarın cinayetin işleniş anlarında ki anlatımı cidden hoşuma gitmedi o anlar hiçbir insanın ölümü böyle olmamalı dedirtiyor kitaplarda enazından böyle anlatılmamalı gerçekte oluyor veya olmuyor ama kitaplarda bu şekilde kaleme alınarak anlatılmaması gerektiğini düşünüyorum okurken daha fazla okumak istemedim cidden o satırları onun dışında kitap genel hatlarıyla iyiydi yeni okuyuculara iyi okumlar dilerim.