Puan vermedi·55 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2021 01:39 Halil Cibran'ın okuduğum ilk kitabı oldu. İnsan olmayı pek çok başlığa bölerek her bir konuya dair kısa kısa öyle güzel yazmış ki keşke daha da yazsaymış, başlıkları keşke artsaymış diye düşündürerek okutturdu her bir satırı...
Gerçi... Bu eseri güzel kılan, kelamını ne az ne bol tutması, tadında ve özünde bırakması diyen de yine aynı düşüncelerdi.
Her sayfası çizildi, itinayla ve düşünerek okundu.
Güzeldi, vesselam.