Ehla__17

Ehla__17
@gonulbahcemm
Hafızlık Talebesi
18 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Reklam
Özdemir Asaf
Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni!  Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane!  Alıştım mı yokluğuna?  Vaz mı geçiyorum, varlığından?  Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem?  İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..
Şiir
Ehla__17
Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama "İyiyimler" yamaladım dilime...
Reklam