Bazen çocukların oyununu saçma buluruz, kendi dünyalarını yansıtmalarına anlam vermeksizin! işte o oyunları bizlerden gördükleri hayattan uyarlıyorlar o küçük insanlık mühendisleri. Yalnız bir fark var; onların oyunlarında ‘kötülük’ yok! Şimdi siz söyleyin hayat mı, yoksa oyun mu saçma?