Anne ve Gilbert... İçimde güzel duygular oluşturan iki kitap karakteri. Çocukluklarından bu yana geçirdikleri karakter değişimleri insanı hayrete düşürse de değişmeyen tek şey kabul etmedikleri aşk. İkisinde başka diyarlara savrulsada kalpleri yine birbirini buluyor. Bu da insanın içine huzur veriyor. Kesinlikle okunmalı. Bir sonraki kitabı öyle merak ediyorum ki...
Gilbert, Anne'i kendine çekti ve öptü. Alacakaranlıkta, aşkın düğün aleminde taç giymiş kralla kraliçe, o güne kadar açmış en güzel çiçeklerle çevrili esintili patikalar boyunca, umut ve hatıra rüzgarının estiği büyülü çayırlardan geçerek birlikte eve yürüdüler.
Dingin sessizlikte kaybolmak istiyorum. Rüzgarın sesi olsun kulaklarımda. Sonsuz bir gökyüzü altında uzanıp güzel günler düşlemek istiyorum.
Asuman Toprak Deniz