görkem doğan

görkem doğan
@gorkem8080
Haberdarlık çok can yakıcı,acı verici birşey... Haberdar olmasak şeylerden ,haberdar olma yolunda acı çekiyoruz.Haberdar olduğumuz zamanda,yokluğun boğan dumanı yakan ateşi rahat bırakmıyor bizi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamda anlam kadar önemli bir şey varsa, o da gerçekleşmeyen umut ve hayallerimizi çuvalımızda gocunmadan taşımamızdır.
Üstümüzde kasvetin ve yağmurun eksik olmadığı bu “Yaşam”denen organizasyonda,neyin aldımı,neyin verdimi ,bu gibi kavramlara sığınarak bu yangın yerinde ateşi harlamaktan başka bir işe yaramıyoruz.Halbuki gölge ve serinlik daha basit şeylerde
Ne arzuluyor,ne düşlüyor,ne yaşıyoruz? Hayatı kendi kurguladığımız gibi göremediğimiz,yaşayamadığımız için kurguya sığınıyoruz.Felsefe ile ilgileniyoruz. Avunamayanlarımız ise “Hayat”organizasyonuyla önce manevi sonra fiziksel bağlarını koparıyor.Coğumuzun intihar dediği eylemi gerçekleştiriyor bir çoğumuz...
Sinem saramamış seni, Elim tarak olamamış saçlarına Susuz kalmışım temmuz sıcağında Yakmış beni senin “Serin” Gölgende kırılmış testim. Girememişim bahçene, Gül yaprağı yanağına yel olamamış “Serim”. Eşilmişim derin,derin...