Haberdarlık çok can yakıcı,acı verici birşey...
Haberdar olmasak şeylerden ,haberdar olma yolunda acı çekiyoruz.Haberdar olduğumuz zamanda,yokluğun boğan dumanı yakan ateşi rahat bırakmıyor bizi.
Üstümüzde kasvetin ve yağmurun eksik olmadığı bu “Yaşam”denen organizasyonda,neyin aldımı,neyin verdimi ,bu gibi kavramlara sığınarak bu yangın yerinde ateşi harlamaktan başka bir işe yaramıyoruz.Halbuki gölge ve serinlik daha basit şeylerde
Ne arzuluyor,ne düşlüyor,ne yaşıyoruz?
Hayatı kendi kurguladığımız gibi göremediğimiz,yaşayamadığımız için kurguya sığınıyoruz.Felsefe ile ilgileniyoruz.
Avunamayanlarımız ise “Hayat”organizasyonuyla önce manevi sonra fiziksel bağlarını koparıyor.Coğumuzun intihar dediği eylemi gerçekleştiriyor bir çoğumuz...