Ne güzel söylemiş Frida Kahlo.." İnsan,
diyorum; öyle durduk yere soğumuyor hayattan
ve insanlardan. Susuyor ve sustukça biriktiriyor ve sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor. Herkesten ve herşeyden."
Sen artık bu kitapta;
noktaları,virgülleri,satırları
taşımıyorsun.
Sen artık bu kitapta,
konuşmuyor, bağırmıyor
alnını kaşımıyor
Sen artık bu kitapta yaşanıyorsun.
Nazım Hikmet Ran..