Nerede hata yaptım bilmiyorum. Ama sanırım çok yerde hata yaptım... Çok istemekle, sürekli beklemekle, kendi kendimi iyi şeylerin olacağına umutlandırmakla belki bunlar gibi ya bunlardan farklı nedenler yüzünden çok yerde hata yaptım. Ne kazandın diye sorarsanız sadece acının verdiği dersleri kazandım. Ama o dersleri alsakta hata yapmaya devam ederiz ya öyle oldu... İnsan akıllanmak ya da akıllanmamak olarak yoruyor bunu hep. Ama konu akılla ilgili değil oysa. İnsan umutlanmak istiyor ne yaşarsa yaşasın tutunmak istiyor bazen bir kariyere bazen bir insana bazen bir aileye bazen bir tutkuya insan yaşamak istiyor insanlığını kaybetmeden yaşamak... Ama bir şeyleri ya fazla veriyoruz ya da eksik aldığımız derslere rağmen. Yinede ummaktan vazgeçmiyoruz bu sefer son desekte bi şeylere inanmayı tercih ediyoruz. Belki yine bir hatayı getiriyor ama inanmak ne olursa olsun güzel.
Gözde PAMUKÇUOĞLU