G

G
@gpphotodiary
Akdeniz Üniversitesi
14 Haziran
68 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sefalet ömrün en acı tecrübesi olduğuna göre, onun fırınında pişmiş olanların bu kadarcık gurura hakları vardı.
Sayfa 84
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Halbuki kitaplar, sevginin birleştirici bir şey olduğunu yazıyorlardı.
Sayfa 84
Sevginin, merhametin eşiğini atlayanlar, ıstırabın gömleğini de kendiliğinden giyinirler. Acımak, söylendiği kadar kolay bir şey değildi. İnsanın her tattığı şey, içinde bir bıçak gibi çalışıyordu.
Sayfa 83
Ona göre esas olan, zaman dediğimiz şeyi insan ruhunun benimsemesi, bir meyve ısırır gibi, kendi izlerini ona kuvvetle geçirmesiydi. Her türlü saadet ve felaket düşüncesinin üstünde bir talihin kendisini tamamlaması lazımdı. Istırap insanoğlu için gündelik ekmek, ölümse sadece bir kaderdi, ikisinden de kaçılmazdı. Asıl dava, derin bir şekilde yaşamak ve kendi kendisini gerçekleştirmek, ölümlü bir hayata şahsi bir çeşni vermekti.
Sayfa 64
Uykusuzluk bir hülya kurabilen insanlar içindi.
Sayfa 59