"...Yalnız şunu da bilmeni yararlı gördüm. Korktuğum için kendimi savunduğumu sanma? Ben henüz solcu olup olmadığımı bilmiyorum kesin olarak. Bildiğim bir şey varsa ezilen halktan yana oluşum. Halkın çektiği sıkıntıların benim çektiklerime tıpatıp uygun oluşu. Kurtuluşumu da halkın kurtuluşunda görüşüm... Bu birkaç düşünce kırıntısı solcu olmam için yeterlise kendimi hiç de temize çıkarmaya çalışacak değilim."
"İstiyorum ki halk, kendi çektiklerinin ayrımına varsın. Bir kez halk yoksulluğunun ayrımına varırsa... Daha doğrusu halk, halk olarak kendi gücünün ayrımına varırsa... Kaderine öylesine razı olmuş görünüyor ki."