Her eserinde olduğu gibi seven çok seviyor sevmeyen nefret ediyor. Ortası yok.
Bu kitapta kısa anlatıları var ustanın, 90'ların sonuna dair. Yıllar geçmiş anlatılalı fakat ne bayatlamış ne de asidi kaçmış. Yani anlatılanlar 30 sene öncesinden değil dünden gibi. Ve mizahi yönü eski bi yerli sit-com açmışsınız gibi yavan değil. Şensoy'un özelliği bu zaten oryaoyunculuğunun zamansız oluşu. Ne yazık ki o da döneminin her alandaki ustaları gibi yerine yenilerini yetiştiremediğimiz bir dehası.