İnternette bir sürü insanla temas halinde olmak, onlar tarafından görülmek, izlenmek, bizi yanı başımızda bulunan ve bize gerçekten gereksinim duyan kişi ve kişilerden uzaklaştırıyor.
Kendinizi anlayabilirseniz, yavaş yavaş affetmeye başlarsınız.
Kendini affetmek, sevginin en üst düzeyidir.
İyi bir ebeveyn olmayı başardığınız takdirde geçmişte aldığınız yaraların bir kısmını da sarmış, onarmış olacaksınız.
Uzun uzun iç gözlem yapabilmeye dayanabilirseniz, daha iyi bir insan olabilirsiniz.
Bu bir vaatir.
Yaralar sarılır ve iyileşir. Öte yandan üzerinde konuşmadığımız, öylece kabul ettiğimiz, derinlere gömüp sakladığımız şeyler bize ve etrafımızdaki insanlarla olan ilişkimize zarar verirler.