Gül Türk

Gül Türk
@gul_turk_
Puan vermedi·256 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 25 Kasım 2023 00:00
Sabahattin Ali'nin okuduğum 2.muhteşem eseri, okadar ince anlamlar var ki bu kitapta.. Ah Macidem saf temiz kalpli kızım sevdiği için her şeye göz yumucak kadar saf hemde, kitapta kendime en çok yakın hissettiğim, keşke verdiği sevgiyi bin misli alabilseydi bilmiyorum nasıl olurdu ama benim gözümden çok güzel olurdu. Gelelim Ömer'e sevginin sorumluluğunu alamıyacak kadar çocuk, sevdiği için ondan vazgeçecek kadar da mert. Çok olan her şeyin fazlası zarar derler ya Ömerin başına gelen de aynen öyle, şeytana uyması halbuki ne demişti Sabahattin Ali "İçimizde şeytan yok. İçimizde aciz var.. Tembellik var.. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: Hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var..." Okurken boşluğa düşüren bu kitap umarım herkesin eline geçer ve herkes bu mükemmel kitabı okur.
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma