Gular

Gular
@gularrza
Ey, nefsinde kaybolan kişi Bilmezsin, bedenin sana mezar olmuş, Nefsini tanımadıkça, nefsin seni gömer olmuş
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her kesin ölümü kendi rengindedir.
İnsanoğlu nedense anlamadığını kötülmeye meyilli.
“Kırk kuraldan ilkidir halbuki” dedim usulca. “Birincu kural: Yaradanı hangi kelimelerle tanımladığımız, kendimizi nasıl gördüğümüze ayna tutar. Şayet tanrı dendi mi öncelikle korkulacak, utanılacak bir varlık geliyorsa aklına, demek ki, sen de korku ve utanç içindesin çoğunlukla. Yok eğer, Tanrı dendi mi evvela aşk, merhamet ve şefkat anlıyorsan, sende de bu vasıflardan bolca mevcut demekdir”
Ah müqəddəs ata, mən dindaram. Amma bəzən Tanrının həddindən artıq qəddar olduğunu düşünürəm! Niyə ikisinin canını birdən aldı?