ayşegül

"Günah da sevap da insan içindir. Biz hep sevap işlersek günah kimlere kalır?"
Sayfa 34·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ölen insan, Allah'ıyla baş başa kalmıştır. Artık bizim ona yardımımız dokunmaz."
Sayfa 30·Kitabı okudu

ayşegül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2025 15. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8/10 · 36,1bin okunma
"Çocukların anlaşılmaz münasebetsizlikleri vardır."
Sayfa 148·Kitabı okudu
"Anlaşılan çocuklarla fincan takımları arasında pek fark yoktu. Kırıla kırıla bir tek kaldıkları gibi işe yaramaz oluyorlar, bir köşeye atılıyorlardı."
Sayfa 147·Kitabı okudu