Tâbi haklısınız bende bu yüzden şaşırdım zaten Stephen King olunca konu. Ve yine haklısınız beğenmemek kişisel olduğu için beğenmek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Zıra herkese 5 puan vermek zorundada. Yanı orda belirttiğm gibi belkide o kitap için uygun zaman değildi. Tekrar okur muyum bilemiyorum ama filmini izledikten sonra güncelleme yaparım sevgiler, 🌼