GÜL

GÜL
@gulerozdem00
BU DA GEÇER YA HÛ Maximilian Wagnerin kemanı
Kitapkurdu
İzmir
1 Ekim 1993
25 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
O kim?
1/10
·1216 syf.··
2024 39. kitabı
Açıkçası beni hıc heyecanlandırmadı bu kitap. Bu kadar para verip üstüne hıc beğenmediğim bır kitap olunca ve üzerine bu kitap Stephan king' in olunca çok üzülüyorum. Çünkü sizde takdir ederseniz ki piyasanın en pahalı kitaplarından. Yani spoiler vermek istemiyorum sevgili okular bilmiyorum ben de mi sıkıntı ama saçma sapan bir şey okudum 10-15 yaş arası okura hıtap eden bır kıtaptı. Eskiden okulda öğretmn sınıfta yokken bır kaç kişi toplanıp kuytu bir yerlerde boktan korku hikayeleri anlayıp trıbe girdiğimiz zamanları hatırladım. Keşke o zaman okusaydım. Neyse ben beğenmedim saçma idi belkide bu kitabı okumak için doğru zaman değildi. Ve filmi de varmış ben bır izleyip geleyim bklm aynı etkiyı verecekmi yoksa gerçekten "king" In kaleminden ilk kez sıkılarak okuduğum bır kitap olmasının şokunu anlatamayacağım.
OStephen King · Altın Kitaplar · 20257,4bin okunma
Faust isimli okura yanıt verildi
GÜL
Tâbi haklısınız bende bu yüzden şaşırdım zaten Stephen King olunca konu. Ve yine haklısınız beğenmemek kişisel olduğu için beğenmek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Zıra herkese 5 puan vermek zorundada. Yanı orda belirttiğm gibi belkide o kitap için uygun zaman değildi. Tekrar okur muyum bilemiyorum ama filmini izledikten sonra güncelleme yaparım sevgiler, 🌼