" Haftada bir gidiyorum evime." dedi gözü yaşlı Yaşar dede. Eşini kış aylarında kaybedince, oğlunun evinde bir odaya yerleştirmişlerdi. "Haftada bir çiçeklerini sulamaya gidiyorum. Onca çiçeği başıma bıraktı gitti." dedi. Herşey, yaz aylarında gelip resimlerini çeken Almancı dostlarının yolladığı albümde kalmıştı...