Songül

Sonradan bulduğun bir şeyi yitirmek, her zaman daha zordur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kaybetmeyi, acı çekmeyi yaşamın gerçeği sayar, hatta gerekli görürüz.
Bir insanı geçmişinden dolayı eleştirmek bana mı düşmüştü ?