Bir gün markasını hiç bilmediğim hiç duymadığım daha önce hiç kimsenin kullanmadığı bir maskara buldum onu aldım ama ilk başta emin olamadığım için hiç kullanamadım gözümü yakar mı kirpiğimi döker mi bilemedim zaman geçti ve o maskarayı kullanmaya karar verdim ve hayatımda en verim aldığım maskaraydı beni günden güne şaşırtıyordu bir gün kirpiklerimi çok uzun bir gün hem çok yoğun ve uzun yapardı ve artık tek kullandığım maskara oydu olabildiğince stoklamıştım defolu üretimlerini bile ... zaman ilerledikçe etrafımdan gözümün kızardığına dair duyumlar aldım ama bunun hava şartlarından yada yediğim içtiğimden dolayı olduğunu düşünüp umursamadım sonra ise artık herkes gözlerin sürekli yaşarıyor maskara gözüne zarar veriyor olabilir mi dediklerini duymaya başladım. ama nasıl olabilirdi ama o benim bu zamana kadar kullandığım en iyi maskara kirpiklerimi en yoğun bakışlarımı en parlak ve iddalı gösteren maskaraydı bu yüzden insanları umursamayıp onu kullanmaya devam ettim. Ama artık bir zaman sonra gözlerimi acısından açamaz hale gelmiştim gözlerim sürekli yaşarıyordu ama o kadar stokta yapmıştım nasıl atabilirdim o kadar ürünü göz göre göre yada bi başkasına nasıl verebilirdim. Aklım almıyordu o maskara nasıl bu hale gelip bana zarar vermişti inanmak istemiyordum.... Gün oldu stokları koyduğum yeri unutmuştum ne yaparsam yapim bir türlü bulamıyordum elimde kalan son ürün ise nasıl oldu hala bilmiyorum ama aynı yurtta kaldığım arkadaşımın makyaj malzemelerine karışmıştı baktım ki bana yaptıklarını ona yapmıyor susup oturdum birdaha da o maskarayı kullanmamaya yemin ettim çok sonradan öğrendim ki meğersem maskaramı benden gizli kullanıldığı için zaten benim gözlerime zarar veriyormuş o yüzdenmiş o gözlerimi kızartıp ağlatmasının sebebi... O maskarayı kullanmayalı çok uzun