Biz herkesin her söylediğini kafaya takacak yaşı çoktan geçtik. Yaptıkları kusurlu hareketlere takılıp hayatımızı zehir etmeyi çoktan aştık. Olacak her şeye kabulüz, olmayana da üzülecek zamanları geride bıraktık. Artık eskisi gibi gereksiz hiçbir şeye katlanmıyoruz. Kimsenin peşinden koşmuyoruz. Ne nefret duyuyoruz, ne öfke. Hiç kimse kalbimizi yoracak, zihnimizi meşgul edecek kadar daha değerli değil. Biz sadece kahvemizi içip keyfimize bakıyoruz.