Suad

Suad
@gulllsenn
Goceste Doj: “ insanoğlu kin dünyasıdır. Biz bütün canlıların özüyüz. Onların tüm duyguları var bizde. Bazıları içimizde ağır basar. Öldürmek gerek onları.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayyam: ‘Hayyam, bâde ile sarhoşsan, mutlu ol. Lâle yanaklı biriyle oturmuşsan, mutlu ol. Madem ki dünyanın sonunda yokluk var, Say ki yoksun. Varmışsın gibi mutlu ol.’
Nefsini öldüren adam: “ Çünkü en büyük devlet ve lezzet, nefse boyun eğdirmektir.”
Senin en büyük düşmanın, içindeki şendir.
Pençe: “ Çünkü Seyyid Cafer dünyaya bir Müslüman daha getirme umuduyla çocuk peydahlayan insanlardandı.”