n

"...Neye yaklaşsam sonu uzaklık ve kırgınlık. Anla ki yok Allah'tan başkasıyla yakınlık." Necip Fazıl Kısakürek
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Çözüm buldun mu? +Evet. -Ne yaptın? +Allah'a bıraktım...
Düşünsene... Arkadaşınla selfie yapıyorsun ve arkanda KABE! ❤
Bazen tek çare çay içmek gibime geliyor... En iyisi çay için.
"Tam başörtü özgürlüğünü kazandık derken, örtünün altındaki başları kaybettik.." Nureddin Yıldız