Az önce youtubeda amerikada doktora yapan bir hanımefendi : 'Ben amerikada doktora yapacağıma karar vermeden önce amerikanın bu kadar uzak olduğunu bilmiyordum 14 saatlik yolculuk hiç kolay değilmiş' dedi.O sırada ben Antalya'dan Kars'a otobüsle gitmek istesem 1 gün harcadığımı hatırladım.Ah be ...Sizin zorluk dediğiniz şeylerin içinden geçmişiz de haberimiz yokmuş.