Tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyorlarmış gibi söz ederlerdi, ama işin gerçeği başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı; çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı.
Peki ya gidecek başlar bir kimseniz yoksa? Eninde sonunda, herkesin çalabileceği bir kapı olmalı. Hepimizin illa ki sığınacak bir yere ihtiyacı olduğu bir an oluyor.