Gulnihal

"Özgür olmak aynı zamanda başkalarının bakış açısına göre hareket etmemektir."
Sayfa 77·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben kendimi tanıyorum ya, o bana yeter. Tam tersi olsaydı, işte o bir felaket olurdu. Yani herkes beni tanısaydı ama ben kim olduğumu hiç bilmeseydim..
Sayfa 75·Kitabı okudu
Bilgeligin eski üstatlarından birinin dediği gibi: 'İnsan özgür doğmaz, özgür hale gelir.'
Sayfa 74·Kitabı okudu
Durup ruhu beklemek
(...) ruhların zaman zaman yolun ortasında durarak vücutların farkına bile varmadıkları bir șeyleri izlediklerini, hissettiklerini ya da dinlediklerini öğrenmiş. İște bu yüzden vücutlar yürümeye devam ederlerken ruhlar kimi zaman bir saat boyunca duruyorlarmış Bu nedenle de onları (ruhları) beklemeleri gerekiyormuş.
Sayfa 65·Kitabı okudu
'İyi'ye göre yaşamayı hiç dert etmeksizin uzun zaman yaşamayı isteyeceğine, her günğn bir yaşam olduğunu düşle ve onu iyi yaşamak için acele et.
Sayfa 59·Kitabı okudu