Ben kendimi tanıyorum ya, o bana yeter. Tam tersi olsaydı, işte o bir felaket olurdu. Yani herkes beni tanısaydı ama ben kim olduğumu hiç bilmeseydim..
(...) ruhların zaman zaman yolun ortasında durarak vücutların farkına bile varmadıkları bir șeyleri izlediklerini, hissettiklerini ya da dinlediklerini öğrenmiş. İște bu yüzden vücutlar yürümeye devam ederlerken ruhlar kimi zaman bir saat boyunca duruyorlarmış Bu nedenle de onları (ruhları) beklemeleri gerekiyormuş.