Pembegül Aydın

Kendi kendine geçsin diye dokunmadığım günlerim oldu. İyileşecekse de kendi kendine iyileşsin diye beklediğim.. “ geçti; iyiyim “ ya da neyse.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sizi öldürmeyen güçlendirir.
Sabah yataktan kalkmak için sebebiniz olmalı.
İkigai’nin Beş Ayağı -ufaktan başlamak -benliği bırakmak -ahenk ve sürdürülebilirlik -küçük şeylerden sevinç duymak -şimdi ve burada olmak

Pembegül Aydın

, şu anda okuyor
152 syf.
Ken Mogi
6.6/10 · 303 okunma