Gece yarısı kütüphanesini beğendiğim için almıştım bu kitabı . Büyük bir beklenti ile başladım okumaya sanırım. Orta sayfalara gelene kadar çok sıkıldım ve zoraki okumaya devam ettim ama sonra sürüklemeye başladı . Kitabın sonlarına doğru içime bir hüzün çöktü Andrew Martinle yollarımız ayrılıyordu artık. Eğer sabır gösterip okumaya devam ederseniz hoşunuza gidebilecek bir kitap