Uzun zamandır okuduğum ve sevdiğim , içimi ısıtan bir kitap söyleme bilmesinler...kitapta birçok karakterin kendi dillerinden duygu ve düşünceleri anlatılıyor ve onların yerine kendinizi koyup empati yapıyorsunuz sonuçta hepsi haklı ve hepsi haksız oluyor gözünüzde... Şermin Yaşar bundan sonra merakla okuyacağım yazarlar arasında yerini aldı
Heyecanlı ve sürükleyici bir kitaptı. Okumayı düşünenlere tavsiye ederim. İrenenin yaşadığı korkuyu öyle etkili bir şekilde anlatmış ki kitabı okumuyor adeta yaşıyor gibi hissediyorsunuz
KorkuStefan Zweig · Karbon Kitaplar · 2018125bin okunma
Kitabın ismi her zaman ilgimi çekmiş fakat okumak bir türlü kısmet olmamıştı. Merakla başladığım kitaplardan biriydi ... kitap iki bölümden oluşuyor. Açıkçası ilk bölümü okurken pek bişey anlamadım. Çok karmaşık geldi ve sıkıldım ama ikinci bölüm daha anlaşır ve akıcıydı ...belki seveni ve beğeneni çoktur ben anlamamış olabilirim .genel olarak kitabı okurken zorlandım
Kitap ince bir kitap olduğu için bir günde bitirdim . Kitabı almadan önce buradaki yorumlara baktım tavsiye edeni çoktu..Ancak büyük bir hevesle başladığım kitap bende hayal kırıklığı yarattı evet anladığım ve beğendiğim yerler oldu ama pek anlamadığım bir kitap oldu açıkçası
Kitabı anlatmaya nerden başlamalıyım bilemedim şimdi...bu kitap bana okumam için çok tavsiye edilen bir kitaptı...her nasip vaktine esirmiş diye yazıyor kitapta ...bu kitabı uzun zamandır okumak istiyordum demek ki bu kitabı okumakta şimdiye nasipmiş ... kitabı genel olarak çok beğendim ...içerisinde kafamda tam olarak oturtamadığım bana karışık gelen cümleler çok fazlaydı ...sakin bir kafayla okuyup idrak etmek gerekiyor ..benim gibi hayata ışık tutan umut verici kitaplar okumayı sevenler için bir ders kitabı niteliğinde...Ara sıra kendinizi kaybettiğinizi bir boşluğa düştüğünüzü hissettiğiniz zamanlarda tekrar tekrar açıp okuyabilirsiniz ...keşke herkesin karşısına bir " ma " çıksa ve toparlasa kendi benliğini unutanları