Öncelikle ben bu kitabı aylardır okuyorum. Ama bunun nedeni kitabın sıkıcı olması ya da akmaması değil, aksine kitabın fazla güzel ve sürükleyici olmasından dolayı kitabın çabuk bitmesini istemememdir. Yavaş yavaş, sindire sindire okudum ve her sayfasından ayrı keyif aldım. Ah Martin Eden..