Mutsuz muyum mutlu mu?
belki de bir önemi yoktur içimde bir tutam burukluğa karışmış nostaljik bir sıcaklık var.
Aynı duygu için bazen çocuk gibi gülerken bazen gece boyu ağlıyorum.
Sanırsam kelimeleri doğru bir şekilde,
dökemeyeceğim yapabilsemde artık vazgeçiyorum.
Bir nedeni yok
Ben adece yaşıyorum.