Gülsen Günay

Gülsen Günay
@gulsengny
:)
O gün büsbütün güzeldi. Hiç yaşamamış şeyler gibi güzeldi. Hayatın eşiğinde,düşüncenin eşiğinde son bir defa gördüğümüz şeyler gibi güzeldi..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aldığım en büyük ders hiçbir koşulda ve hiçbir sebeple taviz vermemem gerektiği. Zor zamanmış, iyi değilmiş, yanlışlıkla olmuş, öyle olacağını düşünememiş. Ben kimsenin alttan alındığı durumları bir daha yapmadığına şahit olmadım. Alttan aldığın her durum kendinizden tavizdir.
Tam da beklediğim gibi çıkınca karşımdaki öyle bir gülümsüyorum ki her şeye inat
Ne kadarda garip her zerresine kadar tanıdığın insanın yanından yabancı gibi çekip gitmek
İnsanları görmezden geldiğini gördüğün an bazı şeyleri başardığını anlıyorsun..