Kastamonu'ya sık sık gidip gelmeye başlayan Asım,her zaman olduğu gibi Abbbas Dayının dükkanına geldi.
Abbas Dayı,Asım 'ı gün geçtikçe daha da kötü bir hal alan dükkanın kapısında karşıladı.Asım'ı görür görmez "Hoş geldin oğul ,"dedi .
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anındaki'nin ilk dönemleri bir altın çağ olarak anıldı.Tanrılar insanlar arasında dolaşıyor, şehirler kuruyor ve yeryüzünün bereketini şekillendiriyordu.Ancak her altın çağın karanlık bir sonu vardır.Kardeşler arasındaki çatışmalar yasak aşklar ihanetler ve güç tutkusu bu cenneti cehenneme çevirecek ilk taşları döşüyordu