Ama diyeceksin ki, hayatında çok güldün de bu gözlerinin kenarındaki çizgiler ondan... Hayır azizim! Ben hiç gülemedim demem; güldüm. Ama şöyle içten, candan gülmedim. Hem, ben ne zaman gülmek istesem anamın bir sözü hatrıma gelir: "Çok gülen çok ağlar." sözü... Bir türlü istediğim gibi gülemem.
...sonradan ağlayacağımdan korktum.