Nereden başlayacağımı bilemiyorum öncelikle çok kahkahalar atarak okuyacağınız bir kitap olabilir. Kitapta bana çok komik gelen bazı şeyler vardı mesela "dumura uğratıcı" gibi. Veya kimsenin hiçbir isteğinin olmadığı gezegen gibi, veya gezegenler yapan gezegen
İnsanları farelerin deney olarak kullanması gibi alt üst durumlar vardı ve çoğu çok komik bir dille anlatılmıştı.Ancak tüm kitabı ilk kitapla ilişkili olarak hayatın anlamını ve nihai soru cevap ilişkisini bulmak için okuduğumu söylemeliyim. Üzülerek söylüyorum sonunda buna ulaşamıyorsunuz malesef o arayışı yarım bırakmışlardı. Birçok paralel evren ve bu evrenlerde geçen alternatif olaylarla bezeli güzel oldukça hayal gücü gerektiren bir kitap sizi alıp başka dünyalara götüreceği kesin ama son kitapların zoraki yazıldığı hissine kapıldım üzüldüm...
Birgün bu kitabı okumuş ve çok sevmiş birileriyle tanışıp değerlendirmeyi ve beni aydınlatmasını çok isterim...