Ben adi bir insan.Azeriyim.Bakide yaşıyorum.Siz türk olduğunuz uçin türkçe konuşuyorum.YouTube hesapıma video atırım.
Linke tıklaya bilirsiniz:youtube.com/channel/UCkmKQJ...
Çok iyi bir kitap.Kaç gündür okuyordum.Şu gün bitirdim.Kitapda XX esr Azerbaycan tenqid ediliyor.Halkın bilgisizliyi ve sair.Kızların bilgisizliyi.
Benim en çok sevdiyim edib şu kişi.Mirze Elekber Sabir.
Çok iyi.O yüzden okuyun.Ben şu kitapı çok iyi anladım.Füzuli bir dahi.Onun yaradıcılığına bayılıyorum.Sizler için seçip gösterdim.Ben indi yeni bir kitap seçdim ve okuyacam.Hadi okuyun bir.