Her zaman elime aldığımda bir iki bölüm okuyup bıraktığım bir kitaptı ama asla öyle olmaması gerekiyormuş bugün kitabı bitirdiğimde fark ettim bunu . Hayat bize çok uzunmuş gibi geliyor ama bir şeyler için hep geç kalıyoruz. Tam her şey yoluna girdi derken bitiyor ömrümüz. Bu kitapla beraber hedeflerimiz için tam da bugün harekete geçmemiz gerektiğinin farkındalığını yaşadım. Aydınlanmak için bir şeylerin farkına varmak için doğru bir kitap. Biyografi tarzında olması biraz beni korkutmuştu ancak Oğuz Atayın güçlü kaleminden çıkan güçlü bir eser .