Kim istemez sevilmeyi, severken sevilmeyi, gönlünün alınması için kırılmaya ihtiyaç duymamayı, gidenin gerçek bir mecburiyetle gittiğine ama hiç bırakmadığına emin olmayı? Sanki, varlığımın farkında olduğum zamanlarda elimden kaçmış ne varsa , burada şimdi.
Farkındayım ve farkında olmak içimi sıkıyor şimdi. Hiç unutulamayacak şeyler olduğunun farkında olmak yalnızca olmaktan öteye taşır kişiyi. Bense henüz buna hazır değilim