Ş

Kim istemez sevilmeyi, severken sevilmeyi, gönlünün alınması için kırılmaya ihtiyaç duymamayı, gidenin gerçek bir mecburiyetle gittiğine ama hiç bırakmadığına emin olmayı? Sanki, varlığımın farkında olduğum zamanlarda elimden kaçmış ne varsa , burada şimdi.
Reklam
Farkındayım ve farkında olmak içimi sıkıyor şimdi. Hiç unutulamayacak şeyler olduğunun farkında olmak yalnızca olmaktan öteye taşır kişiyi. Bense henüz buna hazır değilim
Nereden başlasam bir şey değişmeyecek belki ama böylece hapsedemem hiçliğimi ve kavrayamam hiçlikle bulanmış kendimi